torsdag, februari 23, 2006

The week from hell fortsätter...

Den här veckan är tuuung. Har haft a shitload att göra i skolan, och dessutom jobbar jag just nu asset av mig med kåranen, studentkårens tidning. Jag har precis blivit layoutansvarig där, vilket innebär väldigt intensivt arbete dagarna innan tryck. Långa heldagar hela veckan alltså.
Som ett resultat av för lite vila och för mycket vinter fick jag även en lagom skön influensapåhälsning igår kväll. Feber och ont i hela kroppen. Dessutom kändes det som om någon pressat in en påse bomull i huvudet på mig. Tyckte mig även skönja en viss rosslighet i halsen, så jag tog två rejäla glas whisky för säkerhets skull.

På lunchen idag tittade jag in på akademibokhandeln och fyndade reans antagligen skönaste bok. Den heter "How to play Airguitar" och är skriven av 2001 års världsmästare i luftgitarr. En trevlig bok med bilder och instruktioner för sköna luftgitarrposer. Som om det inte var nog så medföljer en uppblåsbar gura. Allt för 69 kr. Love it!

Ska damma av kodkunskaperna nu så det blir nån ordning på det här stället.

2 Comments:

Blogger Ines Karin Helena Roskvist said...

Inte bra maaan... Men tänk vad du kan bloga när du är sjuk. Hoppas att du mår bättre och att du blir bättre.

9:30 em  
Anonymous Anonym said...

Missade ditt msn igår, tror att jag hade lagt mig. Hör av dig idag så fixar vi vad det än var...

7:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home