måndag, mars 06, 2006

Nej, dra mig baklänges på en liten vagn...en uppdatering?!

Titta vad jag hittade jag när jag tog en promenad.






































Saker personen bakom affischen borde ha tänkt, men antagligen inte gjort:

1. Är ett elskåp i Övre Nyfors verkligen det bästa forumet för min annons?
2. Borde jag inte gå den där Office-kursen som snubben på arbetsförmedlingen tjatar om? Det skulle ju vara lite kul att lära sig lite tricks i Word, typ hur man skriver punkt och frågetecken.


Tyvärr har det varit fantastiskt dåligt med uppdateringar här. Min granne har till slut upptäckt hur man skyddar sitt trådlösa nätverk. Jag är faktiskt lite stolt över han/henne.

1 Comments:

Blogger Ines Karin Helena Roskvist said...

Jag hatar din granne... Lite alltså

5:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home