fredag, mars 10, 2006

Grillad öl låter bra

Yes...resan är bokad. Jag är peppad som fan. Kanske inte lika peppad som Astor, men det beror inte på några som helst tveksamheter från min sida. Det är snarare ett resultat av ett av de solklaraste fall av övertändning som någonsin skådats från Astors håll. På ett bra sätt alltså.

Eftersom resan nu är på riktigt, drar jag igång ett projekt som jag kallar "Ha råd med semester i Danmark-projektet". Detaljerna är inte helt klara än, men ett första steg togs i onsdags. Vi var då på studieresa i Stockholm med skolan hela dagen. Jag valde att på klassiskt lågstadievis köra med medhavd matsäck istället för att köpa mat till överpris. Hittade en skön vrå på moderna museet där mackorna avnjöts, denna gång helt utan fysiska men.

Nästa steg i Ha råd med semester i Danmark-projektet blir troligtvis att samla ihop tomglasen under diskbänken och släpa iväg dem för att panta. Återkommer om hur stor förtjänsten av detta äventyr blev.

2 Comments:

Blogger Ines Karin Helena Roskvist said...

jAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD.... Mest för att hålla suget uppe. Är lite som en partyhare faktiskt.

6:11 em  
Anonymous Anonym said...

Du är välkommen att hämta lite pant hos mig med... :)

7:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home