tisdag, mars 14, 2006

Ello!

Jag upptäckte just att jag inte är ensam i familjen om att vara finkulturell, även bror min har en blogg. Han beskyller mig bland annat för att lyssna på 90-tals-techno och oroar sig över sin samling E-typeskivor. Eftersom jag tycker om att slänga vatten på kvarnar så skickar jag en rejäl stråle mot brorsans, och rekommenderar starkt 2 Many DJ´s. Om mp3-spår kunde bli repiga av för mycket lyssning så skulle livespelningen från Big Day Out 06 vara det nu.

Angående pantflaskorna så står de nu i en påse i hallen. Astor har även erbjudit mig ett extraknäck som verkar mycket lukrativt, jag ska kanske bli en del av Tage von Mops glamourösa entourage. Alltså rasta honom ibland.

Tata.

7 Comments:

Blogger Danne said...

Hå och hum.

Som Bill Gates har berört i flera av sina föreläsningar genom åren, har undertecknads blogg ofta ansetts ha varit själva urtypen för bloggandet as we know it. Redan då NASA flög till månen med hjälp av sin 65-tons VIC-20 var som bekant min blogg up and running. Copycats har därefter både till höger och vänster skrikit om bloggar som något nytt och revolutionärt, medan jag själv lugnt lutat mig tillbaka och betraktat. Ty i mitt stilla sinne har alltid närts en sann och orubblig insikt - jag är en pionjäääär.

11:00 em  
Blogger Wally said...

Månen? Pyttsan! Trodde det var allmänt känt att NASA:s månbesök spelades in i en studio någonstans på den amerikanska västkusten?
Vad det säger om din blogg och pionjäääärskap vet jag däremot inte.

9:29 fm  
Blogger Ines Karin Helena Roskvist said...

Tage VON Mops inget annat.

11:12 fm  
Blogger Wally said...

sorry astor. jag har givetvis ändrat den felaktiga uppgiften.

11:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Få betalt för att gå och bajsa... sweet

1:06 em  
Blogger Ines Karin Helena Roskvist said...

Alles gütt.... Jag bajsar typ tre gånger under arbetstid. Det betyder att jag får betalt för att bajsa....

5:38 em  
Blogger Robby said...

det betyder också att det är något som är fel med din mage dude...

9:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home