måndag, september 04, 2006

Bildbloggning

Nyss när jag satt och försökte undvika att plugga inför morgondagens föreläsning kom jag plötsligt på att jag inte laddat över bilder från kameran till datorn på länge. Jag kom även på att jag lovat några bilder från sommaren men totalkraschade 56K-uppkopplingen när jag försökte ladda upp EN.
Så, summa summarum, enjoy. Eller inte, vad vet jag.


Uncle Fluffy i Danmark.


En av mina absolut bästa kompisar. I bakgrunden syns anders som spelar backgammon.


Sommarens drink.


Turken.


2006 års finalister i "too drunk to fuck-award". De förlorade tyvärr till killen i fredags som lär ha vaknat med en björk i näsan.


Patrik. Peruken kan jag inte riktigt förklara.


2 many dj:s.


Kräftskiva med bostadsrättsföreningen Ejvind. Tomas och Erik tittade förbi Uppsala.


Fortfarande kräftskiva med bostadsrättsföreningen. Jag hoppas att det är under en snapsvisa, annars vet jag inte vad vi håller på med.


2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Onkel Fluffy är inte nöjd!

9:57 em  
Blogger Ines Karin Helena Roskvist said...

När jag tillslut insåg att du menade Odin som en av dina bästa vänner och inte jag, slutade jag att vara rörd. Ölsugen blev jag dock.

10:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home