söndag, januari 07, 2007

Verkstad

Efter alltför lång tid av mycket snack och lite verkstad är det nu gjort. Med hjälp av Ron "Man of Connections" Gavelin tog jag och Patrik mig till Pehr, "the Provider of Ink and Pain". Pehr var riktigt noggrann och grym på sin grej, och jag är mycket nöjd med resultatet, en svala på varje arm. Patrik hittade ingen tatuering han ville ha, varpå Pehr ritade en på plats efter lite instruktioner, också den blev riktigt snygg. Här är lite bilder.









Nu är jag tillbaka i Uppsala igen efter några riktigt bra veckor med kompishäng, mycket fest, bra jul, mycket mat, efterlängtade rep och annat kul. Det finns dock saker kvar att se fram emot, till exempel Magic numbers på Katalin 26/1.

4 Comments:

Blogger Danne said...

Japp. Det blev bra. Varför har Patrik smörjt in sig med nyponsoppa på tredje bilden?

10:42 em  
Anonymous Anonym said...

nyponsoppa lindrar fint när man
"gaddat" sig. när jag tryckte dit mina svärd på häcken så badade jag i nyponsoppa. gött

12:34 em  
Blogger Wally said...

Fruktsoppan tog slut efter mina svalor, därav nyponsoppa.

12:46 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker att du borde ha lagt pengarna på en musikutbildning istället! Det var ju pinsamt att spela BUZZ med dig...

8:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home