tisdag, mars 21, 2006

Here you go, Astor!

Eftersom Astor hotat med repressalier om jag inte uppdaterar så är det väl bäst jag plitar ner nåt här.
Sen sist har jag bland annat:

- Sett Håkan Hellström i Västerås, och därmed hört tonårsflickor i randiga tröjor skrika i 105 dB. Ja, arrangören hade en decibelmätare. Och ja, 105 dB är väldigt högt, till exempel högre än bandet fick spela.
- Varit på efterfest med Håkan, bandet och en drängfull Don Nilsson.
- Skjutsat hem honom från Västerås (drängfull Don Nilsson, inte Håkan).
- Rastat Tage två gånger = 50 baloobas i Danmarksfonden.
- Pantat flaskorna = 33 baloobas. Efter moget övervägande valde jag att inte lägga det i Danmarksfonden utan istället investera i ett sexpack Odin.
- Avnjutit först ovan nämnda sexpack, sedan Torgny Melins. Tack för dansen, Tård.
- Skaffat The Platinum collection med Phil Collins. Tre sköna skivor med syntmattor, stora trumljud och powerballader. En alldeles för bespottad och underskattad snubbe.

Tänk vilket innehållsrikt och spännande liv jag har.
It´s a blog about nothing, som George Costanza skulle säga.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

"I can feel it coming in the air tonight, Oh Lord
I've been waiting for this moment, all my life, Oh Lord
Can you feel it coming in the air tonight, Oh Lord, Oh Lord"

Phil Collins... why???

2:30 em  
Blogger Danne said...

Jag sjunger lika bra som Håkan Hellström. Och låter därför bli.

8:18 em  
Blogger Ines Karin Helena Roskvist said...

Jag är glad.

10:10 em  
Blogger Robby said...

alla pengar ska gå till bruskie, så är det bara =)

Men Astor...lite dålig uppdatering på din sida också.

10:57 em  
Blogger Wally said...

vadå why?
Jag förstår inte frågan. Speciellt inte eftersom du verkar ha lyssnat på In the air tonight.
Men du kan få en anledning till, Phil är grym på trummor. och sång. och sånt. jag tycker han borde adlas.

4:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home