onsdag, oktober 04, 2006

Satans jeans

Av en slump hittade jag det här på internetet:
http://www.blessedhopechapel.org/
bhca_cheapmondayjeans2004.html


Sweden, already one of the most liberal and antichrist countries in the world, has taken another huge step away from God, the creator and toward death and darkness.

Klockrent. Sverige är antikrist. Jag har typ fem, sex par satansjeans i garderoben. Betyder det att jag kan kalla mig hantlangare åt mörkrets furste då? Jag kanske ska börja kombinera dem med svart särk?



"The power of Christ compells you!!!"



Användbara länkar:
Här kan du köpa Cheap Mondayjeans.

Och här kan du be om förlåtelse efteråt.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

"Pray that the success that Satan is giving Cheap Monday jeans would be foiled so that those promoting the jeans might turn to the Lord and be saved before it is too late and they end up spending eternity in hell."

hohoho

6:33 em  
Blogger Robby said...

I WORK FOR SATAN!
kickass.

2:21 em  
Blogger Ines Karin Helena Roskvist said...

"I WORK FOR SATAN!
kickass."
Hur går det ihop, lilljesus?

2:25 em  
Blogger Wally said...

Tack Shane!
Blir alltid lika glad när du är nöjd med min blogg!

7:56 em  
Anonymous Anonym said...

haha

Shane...
vilken god vän

10:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home