onsdag, september 06, 2006

Soundtracket till september

Tro det eller ej, men igår var jag ute och sprang en mil. Det gick förvånansvärt bra, men jag hatar att springa, det är fruktansvärt tråkigt. För att göra något roligt och konstruktivt under tiden satte jag i alla fall ihop ett soundtrack till september i huvudet. Här är resultatet:

1. "Empire" - Kasabian
2. "Panterdash" - The Go! team
3. "Me and Laureline" - The Sound OE (håll utkik, singeln på väg, tokbra)
4. "Wolf like me" - TV on the Radio
5. "Sun/rise/light/flies" - Kasabian
6. "Alive" - Beastie Boys
7. "Take it easy (Love nothing)" - Bright Eyes
8. "Setting sun" - Chemical brothers
9. "Pull shapes" - The Pipettes
10. "Colours" - Hot chip

Fortsättning följer...

6 Comments:

Blogger Robby said...

en mil?!
WTF!

6:35 em  
Blogger Wally said...

yas...på typ 43 min.Jag är en kenyan fångad i en svensk kropp.

8:38 em  
Blogger Ronnie said...

Det mesta chockerande är inte att du sprungit en mil, utan att du orkade tänka ut en låtlista samtidigt!

8:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja detta var skrämmande...

10:10 fm  
Blogger Wally said...

vid närmare eftertanke är jag nog en kenyansk professor fångad i en svensk kropp.

10:20 fm  
Anonymous Anonym said...

me and laureline är här nu!
http://www.thesoundoe.se
//the sound o.e

2:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home