tisdag, januari 16, 2007

Internet är fantastiskt...

...annars skulle jag kanske missat detta:




www.stevenseagal.info

Ja, det är sant. Steaven Seagal har släppt inte bara en, utan två skivor! Enligt hemsidan är det en mix av blues,pop-rock och urban ragga, en beskrivning som åtminstone ger mig rysningar. Steven bjuder på flera läckra titlar, som till exempel "Talk to my ass" och "Love doctor". Och inte nog med det, han har lyckats lura med stackars Stevie Wonder på en låt på första plattan, och taskigt nog lagt ut ett smakprov på hemsidan:

www.stevenseagal.info/images/steven2.mp3


Man kan ju bara spekulera i hur det hela gick till, men min mest kvalificerade gissning är att Steven med hästsvansen utgav sig för att vara någon annan. Tänk att föra en stackars blind man bakom ljuset så där. Usch.

Då kan man ju ställa sig frågan vem som är samvetslös nog att stå bakom det hela (förutom Steven)?
Rätt gissat, givetvis är det fransmän.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tyvärr måste jag meddela att länken fungerar

9:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Det värsta är inte att han släppt skivor. Det är att han inte är en hälften så dålig gitarrist som man vill att han skall vara!

Kolla länken:
http://www.youtube.com/watch?v=Qmo-ro7eRMQ
Där snackar han lite om sin "love for the blues" och lirar live med Muddy Waters band(!).

11:48 fm  
Blogger Robby said...

hahahaha!

12:43 em  
Anonymous Anonym said...

herregyd

1:27 em  
Blogger Wally said...

jag fuskade lite och lagade länken. tack modde...

5:36 em  
Anonymous Anonym said...

Steven Segal utan hästsvans på 6an i skrivandets stund. Half past dead, fruktansvärt bra. Han är inte bara indianen med ett ett dunkelt förflutet, han spelar även gitarr. Fantastiskt!

9:16 em  
Anonymous Anonym said...

Steven i mitt hjärta!

9:17 fm  
Blogger Danne said...

Det var mer som en kniv i mitt hjärta. När han sjöng.

3:38 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker det svänger fint!

8:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home