måndag, januari 29, 2007

Tema: magi

En mycket rolig och slitsam helg har passerat. Fredagen bjöd på finbesök från Eskilstuna och Stockholm. Katalin uppsöktes för att avnjuta Magic Numbers. Yoda hann före med att sätta ord på upplevelsen, och jag hänvisar dit för den längre versionen. Min korta version är att det är det bästa i konsertväg jag upplevt. Jag bifogar en halvtaskig bild som får sammanfatta lyckan.



Lördagen bestod i att släpa sig till Eskilstuna för en trevlig 25-årsfest. Även denna kväll beskrivs i längre version på annat håll, denna gång av Ronnie. Som om fredagen inte bjudit på tillräckligt mycket scenmagi hoppade Freddie Gavelin upp på den lilla scenen och bjöd på en glimrande tolkning av Queens "A kind of Magic". Kanske inte i klass med Magic Numbers, men ändå. Jag bifogar en heltaskig bild som får sammanfatta lyckan.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det läskiga är att jag faktiskt ser äldre och mer sliten ut än Freddie själv på den bilden...

9:25 em  
Anonymous Anonym said...

Jocke! Jag kollade på Ronnies bildkollage... du har något svart på mustaschen...

8:03 fm  
Blogger Wally said...

haha, ja, det är en mustasch jag har på mustaschen.

12:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home