onsdag, februari 14, 2007

Jag drar...snart.

Jag tänkte bara skriva ett par rader för att be om ursäkt till er tre som läser min blogg. Jag har varit usel på att uppdatera på sista tiden. Jag skulle vilja skriva att det är på grund av påtryckningar från Borås kommun, men det vore att ljuga.
Sanningen är att jag tröttnat lite på blogger efter påtvingade "valfria" switchar, rapporter från folk som inte kommer in på sidan och att den helt plötsligt ser ut som "Kaka" i min browser.
Jag har därför bestämt mig för att byta från blogger till wordpress, något som är urbota enkelt att göra om man inte är jag, och sitter i flera dagar med layouten för att sedan tröttna och börja om igen.
Titta bara på Patrik, det gick ju bra det där...

Snart så.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Annars kan jag varmt rekomendera resedagboken, underbar sida och vilken grafik!!!

Welcome to my world!

9:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Tjabba.
Här är en fjärde. Peace! /Uffe

8:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home