fredag, april 28, 2006

Att sitta är dåligt

Igår när jag betalade med visakortet märkte jag att jag på något sätt har lyckats paja mitt körkort.
Kortet är inte helt paj men det har uppkommit en spricka i ena hörnet som ser ut att leta sig inåt mitten.
Jag förvarar det alltid i plånboken i bakfickan, vilket måste innebära att jag lyckats sitta sönder det. Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det. Betyder det att jag sitter för mycket? Så jävla tjock är jag ju inte, även om Rydberg och Odin verkar göra sitt bästa för att ändra på saken.
Jag ringde i alla fall till vägverket som skulle skicka papper om en beställning av nytt kort. Hoppas det inte innebär att jag måste köra upp igen, då är jag nog rätt körd. Oj, ordvits.

3 Comments:

Blogger Danne said...

Överväg handväska.

11:00 fm  
Blogger Wally said...

I framfickan har jag ju glasögonfodral, mobil, vattenflaska, nycklar, kalender, mp3-spelare astmamedicin och medlemskortet till frimärksklubben! ingen plats där alltså...

Handväska är ett bättre förslag.

12:57 em  
Blogger Robby said...

a mans bag dude!

7:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home