tisdag, maj 02, 2006

Bra helg

Helgen var lång, trevlig och stundtals ganska hård. Fredagen har ju redan Danny rapporterat om, jag väljer därför att endast bekräfta hans observationer med några bilder från kvällen. De kan ses som en serie och är, som ni kanske förstår, i kronologisk ordning. Håll till godo.










Jag har flera guldkorn i datorn om någon är sugen.

Valborgsmässoaftonen spenderade jag i Uppsala. För er som inte vet det så är valborg i Uppsala helt jävla galet. Första ölen vid tio på morgonen, och sedan pågick det hela dagen, kvällen och natten. Grymt roligt var det i alla fall.
Sammanfattningsvis en riktigt bra helg, men nu behöver jag en till för att vila upp mig.

1 Comments:

Blogger Robby said...

Yahoooo! grym kväll, måste se dom andra bilderna =)

4:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home